20 Mart 2014 Perşembe

telefon kılıfının değişim hikayesi

Merhaba kalbi sevgi ile dolu herkese;

Hamileliğim dolayısıyla aldığım kiloları vermek amaçlı geçen gün yürüyüş yapayım dedim ( 2 aydır ilk yürüyüşüm oldu, sporla pek aram yok maalesef ) yürüdüm yürüdüm bir de ne göreyim kırtasiye :) hemen daldım içeri ilk olarak girişteki çıkartmalar ilgimi çekti rengarenk..

Çocuk olasım geldi...

neyse ben beğendiğim birkaç şeyi aldım çıktım. aldıklarımı düşünürken cep telefonumun kılıfı aklıma geldi. telefon kılıfımın ön tarafı kapalıydı. bu da kamera çekimlerinde baya zorluk çıkarıyordu. şimdi Allahtan akıllanmışlar da yeni kılıfların çoğu önden pencereli yada ben bu telefonu alırken açık kılıflardan haberim yoktu :)  ben de kılıfımın üst kısmında arkadaki kamerayı açacak şekilde bir dikdörtgen açtım. ancak kılıf o kadar sert ki çok zorlandım ve malum kenarlar da çok düz olmadı.kestik bir kere..keseli çok olduğu için resim çekemedim.

aldığım stickerlara bir baktım ve resimde gördüklerinizi kullanarak kılıfı bu hale getirdim. bilmem nasıl oldu :) kararsız kaldım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder